fredag 23 november 2012

10 dagar med blingo/DAG 3


It´s friday and I´m in love...with Dolly Dress hot pink. Den rosa härligheten är sydd i bambujersey med lite glansig finish. Klänningen är knälång, har två klädda knappar med sprund bak i nacken, dekorsöm på utsida ärm och rundade slitsar i sidorna. Lite lätt A-linjeformad. Ord pris 599kr NU: 419kr

Jag gillar den bäst i all sin enkelhet som på den första bilden men visst kan man leka lite med modellen, sätta ett bälte i midjan för att markera. Jag tog ett smalt bälte och blusade upp överdelen rejält så det blev som en kort tunika och det blev lite coolt sådära. Till har jag Jagger scarf minihorses (ord pris 299kr Nu 239kr)och lena leggings saffron yellow (259kr).

3 kommentarer:

  1. Men, nu ångrar jag att jag inte slog till på en Dolly. Men frågan är ju om jag blir lika snygg som du. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var inte meningen att vara hemlig. Kram från Helena L

      Radera
    2. Åh, hej Helena! Ja visst är den fin! Den är lite sommrig kan jag tycka, men det kan man å andra sidan behöva under den svenska långa vintern! Stor kram till dig kära!

      Radera